6 Mayıs 2010 Perşembe

çevrim içi kursta nasıl gezineceğim.

çevirim içi kurs içerisinde gezinirken sekmeleri kullaamamız gerekmektedir. Ayrıca temel kurs/oryantasyon/E1 kursu tanıyalım sekmesinden görüntülü ve sesli bir şekilde kurs içerisinde nasıl gezinileceği anlatılmaktadır:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder